גלו שלושה גוונים שישלטו על עולם העיצוב בשנת 2020 ויובילו את הטרנדים המרכזיים לכיוונים של גוונים רוויים ועוצמתיים.

צבע הוא סוג של מסר – פשוט אבל מאוד חזק. הוא יכול להציג מגוון רחב של רגשות ללא מילה אחת. בכוחו של הצבע להדגיש משהו חשוב או להסוות את מה שפחות חשוב. הוא מסוגל לעורר את זכרונות העבר או ליצור השראה לעתיד. התפקיד שצבע משחק בעולמנו החזותי הוא מוחלט ובלתי מעורער.

לא ברור כל כך אם מדובר בתגובה לאובססיה המינימליסטית של התקופה האחרונה או לרצון קולקטיבי לביטוי עצמי, הקונספט של “יותר זה יותר” (כנגד הביטוי המוכר “פחות זה יותר”) ממריא לגבהים חדשים. כל הקשר הרחבה של עולם העיצוב החל מאופנה, הומסטיילינג או עיצוב מוצר עושה מעבר הדרגתי אך נחוש מצבעי פסטל רכים לגוונים חושניים ונועזים יותר. גווני לבנדר עדינים, סגול שזיף בהיר, קרמים חסרי האופי וורדרדים התמימים נשארים מאחור בזמן ששלושת הגוונים הרוויים והנועזים סוללים את דרכם לתהילה בשנת 2020.

כחול מנטה

אקווה מנטה

תערובת של גווני טורקיז ונענע – שני צבעים נעימים לעין כל אחד בנפרד, יחד הופכים לגוון מדהים עוד יותר. הם מעלים בנו את ניחוחות פרשיים של הצמחיה האביבית לצד הצלילות והרוגע של המים אי שם באיי בורה בורה. הטון הבהיר ויחד עם זאת שליו, מושלם ליצירת חללים מודרניים עבור מותגים עכשוויים וצעירים.

לבה סמוקה


האדום העשיר והכתום הבוער הם שני צבעים נועזים ביותר והשילוב שלהם פשוט דורש תשומת לב מהצופה. זו היא תערובת קורנת, מתבלטת ומושכת עין בצורה בלתי רגילה המעלה בנו מחשבות על הזוהר המבריק של השקיעה או על להט הגחלים הבוערות של האח. בשימוש המעשי, הצבע המרגש הזה תופס את העין בקלות ומהווה כלי מושלם עבור חברות המעוניינות להפנות מיד תשומת לב למיתוג שלהן – לוגו חברה, שלט הצעת נישואין, פרסום חוצות בולט ועוד. במדינות האסייתיות גוון זה מייצג אושר, אהבה ובריאות.


פנטום בלו

גוון זה מהפנט את העין בעומקו העשיר כמו כוח קוסמי. שזור בצללים הנועזים של מועדון לילה פופולרי או בזוג חדש של ג’ינס – כמו שאר הגוונים הכהים הוא משדר יציבות, אמינות ותחכום. אמנם פנטום בלו בולט בפני עצמו, אך הוא גם הפרטנר המושלם להזרקות של צבעים בהירים ומנוגדים, כמו כתום-אדום או האקווה מנטה. שילובים אלה לא חמקה מעיני המעצבים באוסטרליה, גרמניה וספרד, שם הפופולריות שלהם גוברת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *