חולמים על חדר ארונות מושלם? יצירת חדרי ארונות מותאמים אישית נועדו לשפר ולארגן את מרחב המחיה שלכם. חדרי ארונות משלבים פונקציונליות רבה עם אסתטיקה ונוחות, תוך כדי ניצול מיטבי של החלל.

חדרי ארונות מותאמים לדרישות ספציפיות, הן מבחינת המפרט הטכני והן בזווית של עיצוב ודקורציה. על כך, חדרי ארונות משתלבים באופן אורגני בכל מרחב: הן בדירות עירוניות סטנדרטיות והן בבתי קרקע מרווחים. למרות שכל חדר ארונות שלנו הינו חד פעמי, כולם נבנים באופן איכותי ומהיר, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים בשוק.

חדר ארונות

תהליך היצירה של חדר ארונות

במהלך תכנון חדר הארונות, חשוב מאוד כי מעצבי פנים יקבלו תמונה מלאה לגבי הצרכים העיקריים שלכם, הרצונות והחלומות שלכם, וזאת כדי להבין טוב יותר מהן הדרישות והציפיות שלכם וכיצד אתם מדמיינים את חדר הארונות האידיאלי שלכם. חדר ארונות מושלם צריך לספק שפע של מקומות אחסון נוחים ונגישים, וגם, לא פחות חשוב  – לשקף את האישיות הפרטית של בעלי הבית, להתאים לסגנון החיים ולהעדפות ארגוניות. תהליך היצירה המבוסס על השילוב בין חזון ובין מומחיות של מעצבי פנים אשר יאפשר ליצור חדר ארונות פרקטי ונגיש, וגם אסתטי ומסוגנן.

חדר ארונות לבן

ביחד, תוך כדי שיתוף פעולה מלא, תבחרו את חומרי הגלם והגימור, תקבעו את החלוקה והפריסה של המדפים ותתאמו את כל האלמנטים הטכניים עד לפרטים הקטנים ביותר. בנוסף, תוכלו לתכנן את חדר הארונות שלכם כך שתרגישו בו נעים ונוח. בין אם אתם מעדיפים מראה מודרני ומינימליסטי או עיצוב קלאסי מסורתי, חלל חדר הארונות יעוצב בהתאם לטעם האסתטי שלכם.

ארונות בהתאמה אישית נבנים לפי מספר פרמטרים טכניים: גובה ורוחב של המרחב, המבנה וחלוקה של השטח, מספר מדפים והמרווח ביניהם, מיקום וגודל של שטח תליה ועוד. השתמשו בשלל פתרונות חכמים, כמו תאורה פנימית, בניית מדפים עד לגובה התקרה, מגירות נשלפות וכדומה כדי לנצל את החלל באופן מקסימלי אך הקפידו גם ליצור גישה פתוחה לכל הפריטים, ללא צפיפות ועומס מיותרים.

חדר ארונות מעוצב

בשל הבחירה בחומרי הגלם הטובים ביותר, הגישה המקצועית, הדייקנות ותשומת הלב לכל פרטים הקטנים, חדר הארונות החדש שלכם יעמוד במבחן הזמן. כל הפרטים בו – ממדפים, מגירות ומוטות התליה ועד לצירים וידיות – תוכננו בקפידה על מנת לשרת אתכם שנים ארוכות ללא צורך בתיקונים או החלפות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *