המטיילים של פעם הכינו את מזוודותיהם על פי שלוש דרישות בלבד: פונקציונליות, עמידות במזג האוויר הנכון ומשקל קל ככל הניתן. אולם היום, בעידן האינסטגרם, אין זה מספיק. החפצים שאנו לוקחים איתנו לחו”ל חייבים להיות אסתטיים, אופנתיים ו”קוליים”, כאלה שלפני הכל מצטלמים יפה ובנוסף מעוררים עניין וסקרנות אצל הסובבים. אה, וגם כדאי שיהיו באמת נוחים ושימושים במהל הטיול, בין אם יצאנו סופ”ש בטן גב קצרצר ובין אם פצחנו במסע תרמילאים ביערות הגשם.

על כך, ביציאה לחו”ל כבר לא שואלים תחילה “לאן”, ואף לא “עם מי”, אלא “עם מה”. בימינו אלה, האובססיה לדברים יפים לא פוסחת גם על הצנועים והמודעים לעצמם ביותר – גם הם, כמו שאר חובבי הסלפי, רוצים להיראות טוב על רקע הרי האלפים המוריקים. וכמו תמיד, כשיש ביקוש – יש גם הצעות למכביר. החנויות למטיילים שופעות בגדים וגאדג’טים עם עיצובים מיוחדים שלעיתים גם מאובזרים בהמצאות טכנולוגיות המבטיחות חווית שימוש שלא מהעולם הזה.

מטיילים עם סטייל

אז לאילו פריטים זקוקים המטיילים עם סטייל? ובכן, זה מתחיל עם מזוודה או תיק במראה קוטור, ממשיך עם פריטי לבוש וטואלטיקה ממותגים יוקרתיים וגאדג’טים טכנולוגיים לטראקים מרוחקים ומסתיים עם מכשיר חובה לאניני הטעם: מכונת אספרסו ניידת (שהיא, אם תהיתם, מהווה מכשיר קל ונוח לנשיאה שיכין עבורכם אספרסו משובח מקפסולות נספרסו).

ציוד חובה למטייל – תיקים ומזוודות

לא משנה אם מדובר בטיסה לחו”ל או טיולים בישראל, ההכנה לכל טיול מתחילה עם החפץ הנחוץ ביותר: המזוודה, התיק או התרמיל. הנה כלל אצבע לבחירת הגודל הנכון: תיק הנשיאה שלכם צריך להכיל פחות ממה שתכננתם אך כל מה שאתם צריכים. אילו עוד איכויות יחפשו המטיילים בסטייל במזוודה או התיק שלהם? ובכן, נגישות, נוחות, נפח גדול בהשוואה למשקל, עיצוב חכם ואמין של אזורי האחסון, מנגנונים חזקים ונוחים לשימוש של גלגלים, ידיות ורצועות, וכמובן – פוטוגניות. אם החלטתם להשקיע באחד כזה, אל תשכחו גם לוודא כי לתיק הנבחר יש אחריות.

התיק עצמו אומנם חשוב, אך אינו מספיק. כדי לטייל בסטייל (וליהנות מכל הבגדים היפים שארזתם בתיק), יש להצטייד בנוסף בפריטים הבאים: תג מזוודה, שקית וואקום לצמצום הנפח וקוביות אריזה לארגון התכולה.

כיצד לארוז לטיול?

ביגוד למטייל – קל משקל, נוח ומחמיא

הבגדים היפים והחדשים שלכם ייראו מדהים בתמונות, אך האם תהיו מוכנים להיסחב איתם ממקום למקום. המטיילים “הקוליים” באמת לא מוכנים לשלם מחיר כבד כל כך (תרתי משמע) על כמה תמונות יפות על רקע פוטוגני. ובכן, אם מטרת הטיול שלכם היא לראות ולהיראות, שום הצעת ייעול לא תעזור. סביר להניח כי במזוודותיכם כבר מונחת כל הקולקציה העונתית החדשה שלכם. אם, לעומת זאת, מחכה לכם מסע מפרך עם תרמיל על הגב, מינימליזם הופך לפרמטר מאוד רלוונטי.

על כך, נמליץ להשקיע בבגדים תחתונים באיכות מעולה (עם עדיפות לאלה שהמוגנים בפני הזיעה), גרביים רכות ונמתחות, גם הן עם מנגנון למניעת ריחות לא נעימים, כובע מצחייה וכפכפים שטוחים  – פריטי חובה לנופשים בעונת הקיץ. לרשימה הזאת נמליץ להוסיף שקיות כביסה וחומרי ניקוי, אתם כבר תגידו לנו תודה על זה.

ערכת עזרה ראשונה ופריטי טואלטיקה בסיסיים, כגון סבונים, קרמים, סכיני גילוח, מגבות, תרסיסים נגד יתושים יעזרו לכם בטיול תרמילאים קשוח. אך, גם אם בנופש הקרוב מחכה לכם בית מלון מפנק, אל תשכחו להצטייד במסכות איכותיות מהסוג N95 ו-KN95. זכרו כי למרות שבמדינות רבות המסכות מהוות תנאי חובה לכניסה למוסדות ציבוריים ולא תמיד קל למצוא חנות שבה הן נמכרות. בנוגע לשלל מוצרי טואלטיקה, אנו ממליצים על ערכת טיפוח מוכנה מראש שתחסוך לכם זמן וכאב ראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *