בכל מקום מסחר, בין אם הוא סניף של רשת, דלפק ביריד או לחלופין חנות בוטיק, לקופסאות תצוגה יש תפקיד משמעותי ביותר. קופסאות אלה חושפות את המוצרים בפני הקונה הפוטנציאלי ועל כך יש להן השפעה כבירה על ההחלטה שלו – לרכוש את המוצר או לוותר.

ההשפעה הזאת מתבטאת בשני מישורים – רציונלי ואמוציונלי. הבסיס הרציונלי של ההשפעה די ברור לכולם: קופסאות תצוגה אמורות להיות חזקות, נוחות, שימושיות וצריכות להציג את המוצר באופן ברור ובולט. הרי שאם המוצר אינו מוצג כראוי, יש סיכוי כי אנשים שמבקרים בחנות פשוט לא ישימו עליו לב.

קופסאות ממתקים מפרספקס

אולם, האספקט הרגשי, הלא רציונלי חשוב אפילו יותר. המחקרים מוכיחים כי רוב ההחלטות בנוגע לרכישת המוצרים נעשות לא מתוך ההיגיון אלא הרגש. המוצר נרכש לא רק כדי לשמש את הקונה באופן ישיר, אלא כדי לספק את צרכיו הפסיכולוגיים. לכן, אם קופסת התצוגה של המוצר נראית מקורית, איכותית במיוחד או משדרת יוקרה, הלקוח הפוטנציאלי עשוי להתרשם שגם למוצר עצמו יש איכויות דומות. וגם ההפך הוא הנכון: למוצר שמונח על מדף תצוגה סדוק, מלוכלך, זול במראה, הסיכוי להימכר נמוך יותר, כי המבקרים בחנות יתרשמו ממנו כלא איכותי, ללא קשר לטיבו האמיתי.

בשנים אחרונות, רוב קופסאות התצוגה בחנויות איכותיות הינן קופסאות פרספקס, כלומר עשויות מחומר אקרילי. הבחירה של בעלי החנויות בקופסאות פרספקס נובעת ממספר סיבות, כאשר הראשונה שבהן הינה האיכות המיוחדת של חומר אקרילי אשר מאפשר לייצר קופסאות ורסטיליות, יפות ומיוחדות, אשר גורמות לצרכנים להתרשם מהמוצרים באופן חיובי יותר. בנוסף לכך, קופסאות פרספקס חזקות ועמידות הרבה יותר מאלה מזכוכית, אשר שימשו למטרות תצוגה בעבר וגם חיי המדף שלהן ארוכות יותר.

היתרונות המרכזיים של קופסאות פרספקס לתצוגה

כאמור, קופסאות תצוגה אקריליות מחליפות בהדרגה את קופסאות הזכוכית והופכות לפופולאריות יותר ויותר בעולם המחסר והסיטונאות. לפולימר סינטטי זה יש מאפיינים ייחודיים, והשילוב ביניהם הופך את החומר לאידיאלי עבור תצוגת המוצרים בחנויות וגלריות.

פרספקס הינו חומר חזק במיוחד. בהשוואה לזכוכית באותו עובי, יש להם עמידות גבוהה הרבה יותר בפני הפגיעות. אקריליק אומנם יכול להישבר או להיסדק בתנאים מסוימים, אך לעולם לא יתנפץ כמו זכוכית. על כך, מדובר בחומר בטיחותי במיוחד: קופסת פרספקס אינה מגינה רק על המוצר שנמצא בתוכה אלא גם על עוברי אורח שנמצאים בסביבה.

חומר אקרילי מאפשר יצירת קופסאות בעלות שקיפות גבוהה יותר מאשר זאת של זכוכית. בניגוד לזכוכית, פרספקס נטול גוון ירקרק שפוגע באיכות השקיפות. בזכות תכונה זאת, למוצרים שמוצגים בקופסאות פרספקס יש מראה מדויק, ברור, ללא עיוותים, צלליות או השתקפות. כל אלה הופכים את חוויית הצפייה במוצר לטובה יותר וכך למעשה משפרים את הסיכוי למכירה. מכיוון שהן ממזערות את השתקפות האור, קופסאות פרספקס מתאימות במיוחד לתאורת ספוטים אשר מבליטה את האיכותיות הוויזואליות של המוצר.

קופסאות פרספקס לחנות

קופסאות אקריליות יכולות להיות מוצגות גם מחוץ לקירות של החנות, כמו למשל בחנויות פופ-אפ, ירידים ושווקים פתוחים. בשל העובדה כי ניתן לייצר פרספקס חסין בפני UV, אפשר להשתמש בקופסאות אלה גם לתצוגה של המוצרים באוויר הפתוח, ללא כל חשש כי הסחורה תיפגע מנזקי השמש.

אקריליק הינו פולימר מבודד. מאפיין זה חשוב במיוחד כאשר הקופסה משמשת לא רק לתצוגה אלא גם לאחסון לטווח ארוך. המוצרים שנשמרים בתוך הקופסאות לא ייפגעו מלחות, טמפרטורות גבוהות או נמוכות במיוחד.

פולימר אקרילי מתאפיין במשקל נמוך במיוחד ועל כך השימוש בקופסאות אקריליות הינו וורסטילי, יעיל ונוח. למעשה, המשקל של אקריליק נמוך יותר ב – 50% מהמשקל של זכוכית. יתרון זה הופך את כל הפעילויות שמצריכות התקנה, הזזה או העברה לפשוטות ומהירות יותר.

נציין גם כי גם העלות של קופסאות אקריליות נמוכה באופן משמעותי מזאת של קופסאות זכוכית. בימינו, הייצור של הפולימר אינו מורכב ואינו מצריך טיפול יקר או ארוך טווח. כתוצאה מכך, זולות הייצור מצמצמת גם את מחיר המשלוח והמחיר הסופי של קופסאות פרספקס בדרך כלל נוח לכל כיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *