רבות דובר על סגנון שינה התורם לשיפור איכות החיים ובכל זאת הסטטיסטיקה מראה כי 70% מן האוכלוסייה צורכת כ – 7 שעות שינה ושליש נוסף ישן רק כ – 5 שעות בלילה. שינה טובה, עמוקה ואיכותית משקמת את הגוף לאחר יום עמוס, מעודדת צמיחה מחודשת של תאים, משחררת הורמוני התפתחות וגדילה, מחזקת את המערכת החיסונית הטבעית של הגוף, מפחיתה לחצים ומעניקה אנרגיות חיוביות לתפקוד יומיומי.

מערכות שינה יוקרתיות

קיום סגנון שינה טוב ובריא מתבסס על מערכת שינה אמינה ואיכותית אשר תעניק את התמיכה הראויה לגוף באופן אינדיבידואלי. אין גוף אחד הדומה במלוא האחוזים לגוף שני; ישנם אנשים הצריכים לישון על מזרון בדרגת קושי בינונית ויש כאלו המעדיפים דרגה רכה יותר. יש שירצו מערכת חדרי שינה שלימה הכוללת בסיס מיטה, מזרון, ראש מיטה, ארון בגדים ושידת מגירות ויש אנשים שיבקשו רק מזרון עם גימור עליון יוקרתי.

הבחירה הנכונה

בבחירה אחר מערכת שינה יוקרתית ואיכותית יש להביט על מכלול שלם של אפשרויות ויכולות על מנת לבצע את הבחירה הנכונה ביותר שתניב תוצאות בריאותיות גבוהות עבור הגוף שלכם.

זיהוי סגנון שינה

כדי לבחור מערכת שינה טובה מותאמת באופן אישי מתוך קולקציה ענפה יש להביט היטב על סגנון השינה ולבחון האם אתם ישנים על הצד רוב שעות הלילה או על הגב, האם אתם נוטים להתפרס על המיטה לאורכה או לרוחבה, האם הראש מיושר יחד עם הגוף או שמא זז לכיוונים אחרים. השאלות הללו חשובות מאחר והן עוסקות בכל נושא עמוד השדרה והתמיכה בו עם בחירת מזרו המחולק לאזורי נוחות.

מערכות שינה מעוצבות

בחירה נכונה לבריאות טובה

אנשים רבים סובלים מכאבי גב המתרחשים כתוצאה מסגנון החיים היומיומי הקשור ישירות בתעסוקה השגרתית. שעות הלילה מעניקים את ההרפיה ושיקום הגוף בכדי לאפשר לו לקום מחדש ביום המחרת ולתפקד כראוי. בחירת מיטה נכונה עם מזרון זוגי טוב מחזקת את מערכת השרירים ומקלה באופן ניכר על כאבי גב מה שיגרום להרבה פחות מתחים ולחצים ויעלה את איכות החיים.

זמן כאלמנט מכריע

ישנה סיבה טובה לכך שחנויות רבות מעניקות זמן ניסיון של חודש על מזרון קפיצים חדש. גוף האדם דורש זמן הסתגלות למצב שכיבה והתקופה הזו משתנה מאדם לאדם. אבל, לא משנה כמה זמן נדרש יש לקחת בחשבון כי בהתחלה כאבי הגב עלולים להחמיר ואין לחשוש מכך – נסו את מערכת השינה ככל שניתן וכך תגיעו למסקנות טובות יותר.

עיצוב האווירה בחדר השינה

מערכת שינה יוקרתית אינה מתחילה ומסתיימת בבחירת בסיס מיטה או מזרון. אווירה טובה לשינה בריאה מורכבת מאלמנטים נוספים כמו מערכת מצעים עם ספירת חוטים גבוהה, כריות אורטופדיות, ריהוט משלים, תאורה רגועה, טמפרטורה נכונה בחדר השינה, ריחות וניחוחות מרגיעים, כל אלה ועוד תורמים לשיפור איכות השינה ומוסיפים גם נופך עיצובי מודרני לחלל החדר.

חדרי שינה מעוצבים

טיפול איכותי למזרון יוקרתי

בדיוק כשם שהגוף זקוק לטיפול מרגיע מידי פעם כך גם המזרון צריך. על מנת לשמר את איכות המזרון לאורך שנים מומלץ מאוד להפוך אותו מידי פעם. בצעו עיסוי למזרון על ידי הליכה עליו על מנת שלא יתרכך בצד אחד בלבד אלא ישמור על צורתו המקורית בכל אזור לאורך זמן רב. נקו אותו בעזרת שואב אבק כדי שלא יצבור מאגרים של לכלוך וכך תוכלו ליהנות ממזרון איכותי.

שכבת נוחות נוספת

מזרונים רבים מגיעים עם תוספת מבורכת הנקראת “שכבת נוחות”. לשכבה זו יש תפקיד מכריע בשיפור איכות השינה – ויסות נכון של טמפרטורת הגוף ושמירה על לחות באומדן אופטימלי. הגוף פולט אנרגיה כל הזמן ובעת השינה אחוז הפליטה גובר. שכבת הנוחות מהווה ככלי נוסף המאזן את כל המערכת ומשפר את היכולות של הגוף. ובדיוק כפי שמזרון זקוק לטיפול מסור כך גם שכבה זו צריכה ריענון מידי פעם במטרה לשמור על מערכת שינה יוקרתית, איכותית ובריאה לשנים ארוכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *