כיום, כשהמזגנים כל כך נפוצים בכל בית בישראל, מאווררי תקרה עשויים להיראות מיושנים או מכוערים ולכן הפופולריות שלהם הולכת ויורדת בשנים האחרונות. אך, זה לא אומר שבקרוב לא יהיו עוד מאווררי תקרה וזאת כיוון שיש להם כמה תכונות שמזגנים או מאווררים עומדים לא יכולים להתחרות בהם. מאוורר תקרה משתלב בחדר ובבית בצורה רהבה יותר הרמונית מבחינה עיצובית מאשר אביזרי ומערכות הקירור האחרות, ולכן הוא יישאר איתנו לעוד שנים רבות.

מאוורר תקרה לחדר שינה

מתאים לכל סטייל

בין אם אתם מעוניינים בחדר באווירה כפרית, תעשייתית, רכה או מודרנית ניתן להתאים עבורם מאוורר תקרה המשתלב באופן מושלם עם הסגנון. מעבר להיסטוריה הענפה של מאווררי תקרה שמאפשרת להם גם מראות וסגנונות וינטג’ שמשדרגים את החדר, המאוורר יכול להיות מיוצר כמעט מכל חומר ובכל צורה ככל ששומר על המבנה האווירודינמי שלו מה שמאפשר לו להיות אחד הפריטים הפרקטיים הגמישים ביותר מבחינת עיצוב.

לא משתלט

בניגוד למזגנים או מאווררים עומדים, מאוורר התקרה נמצא באחד המקומות שפחות שמים עליהם דגש לרוב – התקרה ועל כן תופס הרבה פחות נפח מהם. המזגנים בדרך כלל יתפסו נפח רב מהקיר ואף יכערו אותו בעקבות זאת ולמאווררים העומדים נצטרך לפנות מקום בין הרהיטים והפריטים בחדר, שלא לדבר על הצורך שהם תופסים בחיבור לנקודת חשמל. מאוורר תקרה לעומת זאת מאפשר לנו את הקירור שאנו זקוקים לו מבלי להיות מאפיין שמשתלט לנו על המרחב.

מאוורר תקרה מודרני

משתלב בכל חדר

פעמים רבות אנשים נמנעים מהצבת מערכות קירור בחדרים כמו האמבטיה, המטבח או בחצר או מרפסת. הסיבה היא מובנת מאליה מרחבים אלו נוטים להיות מוצפים בריחות, לחות ואוורור שונה מחדרים סטנדרטים ויש פחד שאביזרי המאוורר יפגמו או לא יהיו אפקטיביים. זאת אחת הסיבות שמאווררי תקרה באים במגוון כה רחב של דגמים וצורות; בין אם בצבעים בהירים ונקיים עבור המקלחת או המטבח או מעץ תוך הגנה ממים במרחבים שמחוץ למבנה. מאוורר התקרה מעוצב, אפילו מעבר לשימושים הפרקטיים להתאים את עצמו לכל סביבה לפי רצונותינו.

תאורה

אחד המאפיינים המעניינים שנוצרו מתרבות מאווררי התקרה היא התאורה הנצמדת אליהם. למאווררי תקרה, שמחוברים לחשמל העילי בחדר, מנגנון שמשולב עם התאורה המרכזים לחדר ועל כן לרוב מחובר אליהם גוף תאורה. רק במקרים נדירים ביותר נראה נברשת משתלשלת לה ממאוורר תקרה שכן לרוב גופי התאורה צנועים יחסית במקרים האלה. עם זאת ישנם יתרונות מובהקים להצמדה של גוף התאורה מעלה כלפי התקרה. בצורה זו החדר מואר יותר (כיוון שיש לאור מנעד רחב יותר אליו הוא יכול להגיע) בנוסף לכך, העיצוב המינימליסטי יוצר הרמוניה בחדר ומונע מגוף התאורה להאפיל על הפריטים האחרים.

מאוורר תקרה בעיצוב ייחודי

זרימה ואווירת נחת

זה לא סוד שתנועה וזרימה במרחב מאפשרים רוגע ושלווה. האפקט הזה נפוץ וידוע במיוחד בכל הנוגע למזרקות ותנועת מים במרחבים חיצוניים, אך הוא תקף גם לפנים הבית. תנועת אוויר בחדר מרגיעה אותנו ומאפשר לנו לחוות שקט אמיתי ללא תחושת חוסר מעש או דחיסות בחדר. מעבר לתזוזת האוויר שמתאפשרת באופן האידיאלי (וגם השווה ביותר בין כל חלקי החדר) על ידי מאווררי התקרה, התזוזה עצמה של המאוורר בתנועה מחזורית ממש מעל ראשינו מאפשרת את תחושת הזרימה עליה מדובר ומחברת בין האלמנטים העיצוביים-רוחניים של החדר היוצרים הרמוניה ותחושת שלווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *