לאחר מרוץ של חודשים בהם דאגת לכל ההכנות ליום הגדול נותרו מספר ימים כדי להכין את עצמך לחתונה, נפשית וגם פיזית. הכל סגור ומוכן, את יודעת איזו שמלת כלה תלבשי, עשית ניסיון תסרוקת ואיפור, נעלי הכלה ממתינות בקופסה מעוטרת לרגע האמת. זה הזמן להתמקד בך. אילו טיפולים קוסמטיים כדאי לעשות לפני החתונה וכמה זמן לפני?

הסרת שיער

אין ספק שכל כלה לעתיד לא תוותר על הסרת שיער גוף מיתר לפני החתונה. השאלה הגדולה היא מתי וגם איך. אם את מסירה שיער באופן קבוע כבר תקופה ממושכת, את וודאי מכירה את ההתנהגות של עורך לאחר הפעולה וכמה זמן לוקח לו לחזור לעצמו. תוכלי להעריך את מספר הימים שכדאי לקחת בחשבון ותכנן את הביקור בסלון יופי בהתאם.

לעומת זאת, אם זו היא הפעם הראשונה שהחלטת להסיר שיער או את רוצה לנסות שיטה חדשה להסרת שיער, במיוחד בפנים, צריך מאוד להיזהר. הסרת שיער עלולה לגרום לרגישות יתר של העור אשר מתבטאת באדמומיות, יובש או תגובה לא צפויה אחרת, תופעות שיכולות להימשך מספר ימים, להציק ולהיות גלויות לעין. לא מדובר רק בהסרת שיער בשעווה, אלא גם בשיטות אחרות שאמנם מקטינות את הסיכון, אבל לעולם אי אפשר לדעת בוודאות.

טיפולים קוסמטיים לכלה

טיפול פנים עמוק

טיפול קוסמטי עמוק הוא הדרך להבטיח שהפנים שלך יהיו זוהרות, חלקות ורעננות ביום החתונה. הכלות כיום בוחרות במראה פנים טבעי ולא מוגזם ומתאימות את האיפור בהתאם שיעצים את המראה הכללי מול שמלת הכלה הנבחרת. ואילו אין שום סיבה שנזקי עור שונים יקלקלו לך את מראה הפנים. גם אם האיפור סופר מקצועי, הוא תמיד יראה יותר טוב על עור בריא וגם לא תצטרכי למרוח מיליון שכבות על מנת לכסות את פגעי עור הפנים.

כדי להתגבר על כתמי שמש, צלקות של פגעי עור, פצעונים ואף קמטים ראשונים שמתחילים להטריד את חלקנו כבר משנות העשרים המאוחרות, אנו ממליצים לך להיכנס לתוכנית של טיפולי יופי מספר חודשים לפני החתונה ולשלב בה לפחות שנים-שלושה טיפולי פילינג עמוק כדי לאפשר לעור להתנקות, להיפטר מתאי העור המתים ולעודד צמיחת תאים חדשים.

טיפול יופי לכלות

בשום פנים ואופן לא מומלץ לעשות טיפולי פנים יום יומיים לפני החתונה, כיוון שלאחר הטיפול העור עובר תקופה של החלמה וקיים סיכוי גבוה להופעת אדמומיות, יובש או אף התפרצות של פצעונים בפנים. הזמן הסביר לתכנן את הביקור האחרון אצל הקוסמטיקאית כשבועיים לפני החתונה, לא פחות מזה.

טיפולים קוסמטיים נוספים מותאמים לכלה

העור שלנו מתנהג שונה בעונות השנה השונות ויש לנהוג לו בהתאם. בקיץ העור שלנו אוגר לחות ועלול להיראות שמנוני יותר ואף להתכסות בפצעונים. בחורף העור יבש ואינו זוהר מספיק. כיום קיים מגוון טיפולים קוסמטיים חדשניים אשר מאפשרים לשפר את מראה העור לקראת החתונה. כך למשל הטיפולים להחדרת חומצה היאלורונית וויטמינים, טיפולי מזותרפיה מתקדמים. כלות צעירות זקוקות למספר טיפולים מועט כדי להגיע לתוצאות מצוינות לקראת האירוע. הכלות הבוגרות יותר יתחילו את הטיפולים הקוסמטיים מספר חודשים לפני החתונה וישלבו בתוכנית טיפולי אנטיאייג’ינג חדשניים שיכולים להתאים גם לאימא של הכלה ונשות המשפחה האחרות שמתכננות להגיע לאירוע הגדול.

טיפולי פנים לכלות

המראה השזוף

אין יותר חושני ממראה פנים ומחשוף שזוף על רקע לבן צחור של שמלת הכלה. כיום הדבר אינו מסובך במיוחד, גם אם את מתחתנת בחורף וגם אם אין לך זמן או אפשרות לבלות בחוף הים לפני האירוע כדי לשפר את גוון העור. שיזוף בהתזה הוא פתרון מעולה עבור הכלות שמעוניינות בגוון עור אגוזי מושלם לחתונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *