מחפשים לקנות מזרון חדש למיטה? אם כן, עומדת בפניכם החלטה עם שלל אפשרויות באיכות טובה מאוד.

ידוע שאדם מבלה כשליש מחייו בשינה וישנו קשר הדוק בין שינה ואורח חיים בריא. על כן בחירת מזרון חייבת להיות מושכלת ולהיעשות לאחר בחינה יסודית הלוקחת בחשבון את הצרכים שלנו ואת מבנה גופנו. אחד הסוגים הפופולריים ביותר הוא מזרון ויסקו. מזרון ויסקו נחשב לאיכותי מאוד ומועדף על ידי רוכשים רבים מאחר הוא משלב שני יתרונות במוצר אחד – גם נוחות מירבית וגם בריאות.

מזרני ויסקו

מהו מזרון ויסקו?

מזרוני ויסקו הנם מזרנים אשר חומר המילוי שלהם הוא חומר פולימרי אלסטי המזכיר ג’ל. יתרונו הגדול של חומר הויסקו נובע מכך שהוא סופג לחצים וככזה מפחית את לחצי הגוף במהלך השינה ומאפשר שינה רגועה ונינוחה.

הויסקו פותח עבור סוכנות החלל NASA בארה”ב לשם ריפוד כיסאות האסטרונאוטים, מאחר הוא בעל יכול לפזר לחצים ולשפר את תחושת הנוחות בתנאים של ישיבה ולחץ מתמשכים. למעשה מדובר בסוג של פוליאוריטן שבוצעו בו שינויים כימיים אשר מקנים לו תכונות אלסטיות ייחודיות, מצד אחד הוא מאוד גמיש ודחוס, אך עם זאת, הוא יכול להתכווץ בעת הפעלה של לחץ ו/או חום עליו.

כך תכונות אלו הופכות את מזרני ויסקו לסוג של “ספוגים חכמים” בעלי שני מאפיינים מיוחדים: החומר נשאר קשיח כאשר הוא ריק ובטמפרטורת החדר וכן הוא מתרכך ומתגמש כאשר הוא בא במגע עם חום גוף. במילים אחרות, זהו המזרון בעל יכולת להתגמש ולהתאים את צורתו, עם הזמן, למבנה גופו של המשתמש, מה שמבטיח שינה איכותית ונוחות מקסימאלית.

מזרנים אורתופדיים

מהם יתרונותיו של חומר הויסקו?

יתרונותיו של מזרון ויסקו נובעים מהפיתוח הטכנולוגי שלו:

  • המזרון מבטיח רמת התמיכה אוטונומית מדויקת, מאחר ומדובר במזרון המסוגל להסתגל אל מבנה ותנוחת הגוף ולהתאים את עצמו לאופן בו אנחנו ישנים ועל ידי כך לספק תמיכה אופטימלית לשרירים ולעצבים במהלך השינה. מה שהופך את המזרון למתאים במיוחד עבור אלה הסובלים מרגישויות בעמוד השדרה, כאבי גב, כאבי שכמות, כאבי צוואר וכאבי אגן ומבטיח חוויית שינה רצופה ואיכותית.
  • מזרון ויסקו מומלץ לאנשים מבוגרים או חולים, בעלי מחלות ובעיות בכלי הדם או לכאלה השוכבים שעות מרובות במיטה וסובלים מפצעי לחץ זאת מכיוון והוא בנוי בצורה שמפזרת את הלחץ של משקל הגוף בצורה נכונה לאורך כל המזרון ומאפשר זרימת דם ללא הפרעות לחץ, דבר אשר מפחית סיכונים בריאותיים ומונע הופעת פצעי לחץ.
  • מזרני ויסקו מגיעים ברמות קושי וגמישות מגוונות, מה שמאפשר למשתמש לבחור את הרמה המתאימה לו ביותר.
  • מזרוני ויסקו מתאימים למזג האוויר ולאקלים הישראלי מאחר והם עטופים בבדים נושמים בעלי יכולת לנדף את הלחות בצורה מהירה וכן הם עמידים בפני נוזלים ואש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *