העלייה במודעות לחשיבותה של איכות השינה הביאה עמה מזרני קפיצים משוכללים, מיטות זוגיות מפנקות ואף מיטות מתכווננות. למיטה המתכווננת יתרונות גדולים משל עצמה כאשר היא מאפשרת להתאים את תנוחת השינה ברגליים ובצוואר, ובכך משפרת את איכות השינה ומספקת תמיכה נוחה ויעילה למשתמש. יחד עם זאת, כשמדובר בשני משתמשים הישנים בכל לילה במיטה זוגית, על אף שהם מחוברים ואוהבים בנפשם, ייתכן כי דפוסי השינה שלהם שונים. בדיוק לשם כך נכנסה לשוק המיטה הזוגית המתכווננת.

מיטות מתכווננות בחדר השינה

למה צריך מיטה מתכווננת?

המיטה החשמלית מביאה עמה בשורות טכנולוגיות המשפיעות על הפן הבריאותי כמו גם על אלמנט הנוחות. כמו כל חפץ או רהיט, גם המיטה משרתת מטרות נוספות מאשר שינה בלבד; אנו צופים בטלוויזיה, משתמשים בטלפון או טאבלט, עובדים במחשב הנייד, קוראים ספר, הנועזים מביננו אף מעזים לאכול. אם עד היום היינו בונים גבעת כריות מאולתרת שתספק תמיכה מסוימת לגב, מיטה מתכווננת מצליחה להזדקף ולתמוך בגב, בצוואר ובראש, לישיבה נוחה ובריאה.

בנוסף, במיטות מתכווננות מסוימות ישנה אפשרות להגביה את אזור הרגליים, דבר הממריץ את זרימת הדם ומשפר את איכות השינה. המיטה המתכווננת מהווה יתרון גם בקרב אוכלוסיות בעלות קושי פיזי, כמו נכים ואנשים מבוגרים, אשר פעולת הקימה מהמיטה עלולה להיות מאתגרת עבורם. המנגנון החשמלי יכול להעביר את המשתמש בקלות ממצב שכיבה לישיבה ובכך להקל על היציאה מהמיטה.

המיטה הזוגית המתכווננת

שינה משותפת יכולה להיות מאתגרת עבור זוגות מסוימים. לבני זוג רבים יש הרגלי שינה שונים; האחד אוהב לקרוא ספר לפני השינה בעוד שהשנייה פשוט קורסת ונרדמת, בן זוג אחד זז הרבה במהלך הלילה דבר אשר מקשה על הצד השני, דרגות הקושי של מזרנים משתנים בהתאם לצורך הפרטי של כל אחד ועוד. האפשרויות עבור חדרי שינה הן בלתי מוגבלות ולכן סביר להניח כי לעתים השימוש המשותף במיטה עלול להיות קצת מאתגר. מיטה זוגית מתכווננת פותרת את כל הבעיות האלה. מיטה זו מורכבת מצמד של מיטות יחיד מתכווננות שיחד יוצרות מיטה זוגית. לכל צד מנגנון חשמלי משל עצמו וכך ניתן להתאים את גובה המיטה באופן שונה בכל צד.

מיטות זוגיות מתכווננות

מבחינת שינה, אין עוררין על כך שמיטה זוגית מתכווננת מהווה פתרון מעולה לזוגות בהם כל אחד משתמש במיטה בצורה שונה. היא יכולה למנוע עימותים בנוגע לתנוחת השינה, כניסה מאוחרת למיטה לא תפריע לבן הזוג הישן, ותאפשר לכל בן זוג לשנות בכל רגע נתון את תנוחת הישיבה/שכיבה מבלי להשפיע על הצד השני. מיטה זוגית מתכווננת עוזרת לשמור על שינה איכותית ורציפה, שיתרונותיה ידועים – שמירה על הבריאות הפיזית והנפשית, יקיצה טבעית ומלאת אנרגיות, השלמת מחזורי שינה מלאים, ובסופו של דבר- תרומה לזוגיות בריאה.

מיטה זוגית מתכווננת היא פתרון מעולה עבור זוגות הסובלים מקשיים בשינה סדירה ועבור כל זוג שמרגיש כי הוא יכול למצוא בה שימוש. הנוחות המפתיעה שבה ניתן להתאים ולכוון כל צד במיטה היא יתרון מובהק של המיטה. חשוב לוודא כי המזרונים והמנגנון החשמלי איכותיים ועומדים בתקנים רבים, מכיוון שרכישת מיטה שכזו היא אכן השקעה לטווח הארוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *