מה הן מגמות העיצוב העדכניות ביותר בעולם הרהיטים? איך לעצב את הבית בצורה הרמונית ואופנתית בשנת 2019-2020?

אז מה הולך היום בכל הקשור לעיצוב הפנים, סטיילינג וריהוט? אספנו עבורכם מספר טרנדים חדשים העוסקים בנושא חומרי הגלם של הרהיטים, צבעים, גישות בכל הקשור לקונספט העיצובי של הבית וגם פרטי הריהוט השונים שמעצבים את החלל בתוכו.

צבעים אדמדמים

צבעים קרמיים ומעומעמים בגוונים החמים (אדום, ורוד, כתום כהה וכולי) משתלבים במרחב בצורה מרגיע ומסודרת, שמצד אחד מראה נוכחות ומצד שני מסתווה בין פרטי החדר האחרים ומסייעת לשלב בין הצבעים והטקסטורות הבולטים יותר.

עיצוב רהיטים

אלון מחומצן

אם בעבר האלון הלבן והנקי כיכב בבתים ובתצוגות, היום המראה של אלון שחור מביא לוק מתוחכם ועמוק יותר של וינטאג’, במיוחד במרחבים המשותפים של הבית. האלון השחור מוסיף גם אפקט מיוחד לחדרי השינה והאמבטיות ומפנה מקום לצבעי החדר האחרים לבלוט.

רהיטים מאלון מחומצן

מיטות מפנקות

המגמה שרק גדלה בשנים האחרונות בכל הנוגע לעיצוב לסידור המיטה בהחלט נוטה יותר לכיוון המפנק והנעים. כריות רבות בצורות וגדלים שונים, שילוב של שמיכות רכות ונעימות מבדים שונים וטקסטורות מעניינות בעיקר צבעים חמים ומזמינים. מערכות שינה גדולות מימדים, מיטות מרופדות בעיצובים מפוארים וגם מיטות מתכווננות חכמות הן המלכות הבלתי מעורערות של חדרי השינה של השנה.

תבניות גאומטריות

אחד הטרנדים החדשניים יותר הוא העיצוב הגיאומטרי בתוך הבית. הטרנד הזה מגוון מאוד ויכול לנוע מהדפסים ברצפות לרהיטים כבדים כמו ארונות או שידות ועד גופי תאורה וברזים. הרעיון הוא לשלב את הצורות הגאומטריות שמקנות תחושה של מודרניות בצורה הרמונית בסביבת הבית.

מדפי עץ מלא וברזל יצוקמדפים מודולרים, קולקציית SHELFMATE – גלריית רהיטי עץ מלא “ווסטו”

ראשי מיטה מפוארים

ראשי מיטה מפוארים ומלכותיים משדרגים את חדר השינה וחווית השינה והם אפילו לא דורשים תקציב מופרז. בדרך כלל ראשי המיטה שמשדרים יוקרה מצופים בבד כבד וכהה כדוגמת קטיפה ולעיתים גם משובצים באבני חן או כפתורים בדפוסים חוזרים.

מיטה מתכווננת מיטה מתכווננת של רשת ד”ר קומפורט

רהיטים אותנטיים עבודת יד

קניות באינטרנט יצרו שוק תחרותי ביותר בשנים האחרונות שמגדיל את הקנייה של מוצרים שמיוצרים באלפים, וניתן כבר לראות אותם חוזרים על עצמם בכל בית. בעקבות זאת, רהיטים בהתאמה אישית מיוצרים בעבודת יד הפכו פופולריים יותר כמגמת נגד המאפשרת תחושת אותנטיות וייחוד לבית ולסגנון האישי של בעליו.

רהיטים עבודת יד רהיטי עץ מלא – גלריית “פשוט”

ריהוט רב שימושי

הכוונה לריהוט שמשמש ליותר מדבר אחד, למשל שולחן שמכיל גם אחסון או מתפקד גם כמדף. בערים הגדולות, חשיבה יצירתית לגבי אחסון וניידות בדירות הקטנות חלחלה לאט לאט לתרבות העיצוב והטרנדים והובילה לכך שהרהיטים רבי השימוש הם הצהרה אופנתית בפני עצמה.

חומרים טבעיים

בדומה לארוניות והמזנונים שחוזרים על עצמם מתוך פס הייצור, כך גם החומרים הסינתטיים הזולים יותר שמיובאים בקלות ובמהירות יצרו מגמה נגדית. חומרים טבעיים כמו שיש או עץ מלא המשולבים במרקם המקורי שלהם משווים את הייחודיות ותחושת הרווחה והאותנטיות שרבים מחפשים בימים אלו.

עיצובים נועזים

בין הצורות הגאומטריות לרהיטים עבודת היד, יש הרבה מקום להשתגע וללכת עם הסגנון האישי עד הסוף. אחד הטרנדים המשמעותיים עכשיו הוא הצהרות אופנתיות שבאות לידי ביטוי בריהוט בין אם זאת כוננית בצבע נועז או גוף תאורה גדול ומורכב, פריטים שמושכים את תשומת הלב מעניקים לחדר השראה ונושא עיצובי שמאגד את החדר.

רהיטים מעוצבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *