האגדה אומרת שלקליאופטרה היה פוליש אדום על הציפורניים. צבע יכול לספר לנו כל כך הרבה. שפתיים אדומות משדרות “תעוזה”, לבוש שחור מביא איתו מראה נצחי וקלאסי, הצבע הלבן תמיד מרגיש לנו רענן ונקי. אז מה הסיפור של המניקור הצרפתי? ניטרלי, חסר אמירה ומתאים לגמרי לכל בגד, איפור או לוק, מניקור צרפתי הוא הבחירה הטבעית והאהובה של נשים רבות.

האם מניקור צרפתי הוא מצרפת?

אין הסכמה חד משמעית לגבי השאלה, האם מקור המניקור הצרפתי הוא באמת בצרפת. יש הטוענים שהפריזאיות המסוגננות היו הראשונות להסתובב עם הציפורניים בגוון נוד צלול המעוטרות בפס לבן עדין אלגנטי על קצה הציפורן. אחרים חושבים שמקס פקטור המציא את המושג והתווית “צרפתי” נועדה למקסם את הרושם שעושה עלינו כל מה שקשור לאופנה הפריזאית.

פרנץ' מניקור

בכל תקופה לכל אירוע

מה שזה לא יהיה, מניקור צרפתי הוא הבחירה המועדפת על נשים כבר עשרות שנים והפופולריות שלו נראית עמידה לשינויי האופנה. סטייליסטים מסוימים מכריזים מדי פעם על כך שהגיע סופה של תקופת המניקור הצרפתי ואילו נשים בכל רחבי העולם מבקשות ציפורניים בגוון ורוד טבעי עם קצה לבן טהור. המראה הקלאסי של המניקור הצרפתי מתמזג יפה עם הלבוש של היומיום, חליפת העבודה, מסיבה תוססת, חתונה בהתאמה אל שמלת כלה צמודה או אירוע מנצנץ.

מניקור צרפתי הוא רב גווני והוא גם יכול להיות פתרון פשוט ומהיר אשר כמעט אינו דורש השקעה, טריק שמעניק לציפורניים מראה טבעי ומושלם. אנשים שסובבים אותך יכולים רק לנחש האם הציפורניים שלך יפות כל כך באופן טבעי או שמא עשית מניקור קלאסי.

מניקור צרפתי

אפשר גם לבד?

נראה פשוט, אבל בפועל מניקור צרפתי איכותי דורש דיוק מירבי ויציבות של היד. מניקור צרפתי אשר מבוצע באופן לא מקצועי הוא אכזבה גדולה. זה מסוג הדברים שאם אתם לא יודעים לעשות אותו טוב, עדיף שלא תעשו. פסים לבנים עבים מדי, לא אחידים או מרוחים על קצות הציפורניים בצורה מרושלת לא יכולים בשום פנים ואופן להעביר מסר של אלגנטיות.

האינטרנט היום מציע שפע של חומרי הדרכה וסרטונים אשר מסבירים איך לעשות מניקור צרפתי לבד בבית. אם תשקיעו בזה זמן ותתרגלו, יכול להיות שתצליחו ותחסכו כמה גרושים. ואילו אם זה לא עניין של בחירה בין האוכל לבין הציפורניים, סביר להניח שתעדיפו עבודה מקצועית של מניקוריסטית ואווירה כיפית ומפנקת של סלון יופי כדי לצ’פר את הידיים במניקור צרפתי הכי טוב שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *